sobota 3. prosince 2016

03.12.2016, Oprašuji blog, abych jej opět mohla nechat zarůst mechem

Tillyke! I dag er det blevet 2 og halv år siden du flyttede til Danmark.
Tak, to bychom měli. Takéto větičky ti tu sypu z rukávu jako Rytmus, nicméně stále neumím pořádně vyslovit "Fredericia", aniž by mi jazyk naskončil za uchem a nepociťovala akutní nutkání dávení. Protože prostě "frelerešja".
Jo. Frelerešja.




Zdravím všechny své pravidelné čtenáře. Jinými slovy: ahoj mami, Kači a Nikol. (edit: Pjotruš a Kája se ozvali, že oni jsou taky pravidelnými čtenáři, takže AHOJ PEŤO A KÁJO!)
Už je to nějaký páteček, co se tento blog, do nějž jsem se ze začátku pustila s ohromnou vervou, propadl na žebříčku mých životních hodnot do mínusových polí a upadl v zapomnění. ALE DNES JSEM SI ŘEKLA NE! (OK, byla to Nikol, co mi jej připomněla). Dnes je to přesně 2,5 roku, co jsem vkročila na dánskou pevninu a stala se tak princeznou právoplatnou česko-polskou utečenkyní imigrantkou. Výjimečný den! Oslav to proto bezduchým článkem.

Momentálně bych měla sedět nad svým finálním projektem ze stáže, který mi především poslední dva týdny udělal z mých ombré vlasů doubleombré vlasy. (tohle má být vtípeček a vy se smát).
Šediny, děvenky, šediny!
Ale já si opět řekla ne! Nakrm ty hladové hlavy špetkou z tvého úctyhodně krachlého života a uber jim 5-10 minut z jejich života, které by jinak mohly strávit scrollováním Instagramu (platí pro Kaču a Nikol) nebo hraním Mahjong (ahoj mami).

Změnilo se milion osumset pět věcí, ale pár z nich ne. Zde je jejich krátký výcuc:

  • Můj humor je nadále určen pouze hrstce vyvolených. Můj supervisor mezi ně nepatří. 
  • Pořád mám problémy s bicykly. Pokud mi je někdo neukradne celé (4x) nebo mě na něm nesrazí (1x), tak mi aspoň ukradne sedlo. Nevím, na co ti je, hade, ale doufám, že jej nevyužíváš k erotickým účelům.
  • Ano, i dnes jsou mi okruhy života jako líčení, hezké, ženské oblékání a dánský daňový systém vzdálené asi jako ... 404 Error found: Nic není tak moc vzdáleno.
  • Furt fitnesskuju, teď ještě líp. Už mám ve Viby i fanklub. 
  • Pořád jsem šprt. Jiné známky než A či v nejhorším případě B nepřichází v úvahu. Proč? To ví asi jen červotoč. (Nedává to smysl ani mně, nebojte se, ale rýmuje se to, a to se přece počítá).
  • Stále nežiju párty životem, ale pokud už jednou za čas na nějakou párty zajdu, dopadne to asi takto: 
Třetí, navazující video již nepřidávám. Obsahuje vulgarismy. Nicméně děvenka se otočila na patě a zdrhla.

Nyní přichází výčet toho, co se změnilo. Opět ve zkratce.
  • Jsem na ročním internshipu. Od února 2016, což znamená, že od února 2016 jsem se pořádně nevyspala. Zároveň si uvědomila, že i Dánsko má tu čest mít své České dráhy. Tj. čekej dlouho, času dost a taky někdy přijď o půl šesté na nádraží jen proto, aby ti bylo oznámeno, že tvůj vlak byl zrušen. 
  • Začala jsem patřit do klubu sexy lasiček. Dvojčlenného hejterského třinecko-brněnského fitness klubíčku, který je mou oporou, když mě buňky zrovna serou. A taky zdrojem informací ze světa.   
  • Agouš teplouš začal natáčet videjka, která si potom opakovaně pouští, aby se přesvědčila o tom, jak je vtipná. Nejprve to začalo pouze v rámci klubu sexy lasiček, nyní tím již zahlcuje i sociální sítě (mami, prosím, nezakládej si instagram, ztratíš o mně iluze). Začalo to komentováním momentálního kolemprobíhajícího života, včera to ovšem vyvrcholilo nepovedeným klohněním v proteinovém pudinku. Říká se, že v nejlepším se má přestat, ale já jsem to "nejlepší" buď ještě nezažila, anebo už je po tom. V obou případech to znamená jediné - BUĎ VTIPNÁ I NADÁLE.
Toliko asi ke comebacku. Nějak mě nápady během psaní přešly a nahradily je adipocyty, fragment analyzery a western blotty. Vážně začínám mít z toho projektu stres, vrásky a zlozvyky. Možná sem tam něco přidám (jo jasně, Agato, tos řikala i minule!!!), možná taky ne. Moje duše je uklidněná, vaše doufám taky a já mohu s klidným svědomím opět zasednout k ztrácení času psaní projektu.


Žádné komentáře:

Okomentovat