neděle 24. srpna 2014

12. 07. 2014, První sobotní úklid

Tak jak byl včerejší páteční den na jedničku a plný superky okamžiků, tak byla hned následující sobota pravým opakem.
Já jakožto nezvyklá pít jsem si v pátek večer dala trochu vína i přesto, že jsem věděla, že budu muset druhý den cca v 8:00 vstávat, jet 7 km k Arle a potom tam 4,5 hodiny uklízet. Ráno tedy bylo těžší, než by mělo být, a to co mě čekalo v Arle - o tom už ani nemluvím.

Místo jednoho patra, na které máme vyčleněné 4,5 hodiny, jsem měla v tento krásný den na starost rovnou patra dvě. Takže tak, jak jsem s mírným bolehlavem opouštěla své dánské bydliště v 8:00 ráno, tak jsem se do něj o cca 10 hodin později vracela - jen s intenzivnějším bolehlavem a kručícím žaludkem.
Díky bohu, že je v Arle v každém rohu automat na 9 různých nápojů, z nichž je jeden káva! Sice hnusná, ale obsahovala kofein.
Více se o takovém dni ani napsat nedá.
...

Žádné komentáře:

Okomentovat