sobota 5. července 2014

01. 07. 2014, Can you stay couple of hours longer?

Do práce jsem měla jít ten den na 11:30 s tím, že jsem měla v 3 končit. Celá natšená jsem si nabalila věci rovnou i do fitka, že potom to prostě musím jít okouknout, když ho mám od práce takových 200 m. 
Poprvé jsem ten den pracovala se Shailou, sympatickou, usměvavou, cca 155 cm vysokou maželkou od Sasana, která mluví výborně persky a tak průměrně dánsky. 
Takže ta naše komunikace je hrozně super. 
Nejvíc miluju, jak píše papírky s objednávkama. 
Vždycky píšeme například 1 × 3, což znamená jeden sendvič č. 3, a za to se připsuje, co tam zákazník nechce anebo co je naopak potřeba přidat. Takže takový reálný lísteček od zákazníka, který chce sendvič č. 3, ale nechce tam rajče, ale naopak tam chce přidat kuřecí prso vypadá takto:
1 × 3
 - tomat
+ kyl
Ne však v případě Shaily. 
- guga nebo - uba je pro mě sem tam celkem složité rozluštit, a nesmát se po jejím vysvětlení ještě složitější.
Řešení: - guga znamená "bez guacamole" a - uba zase "bez lilku". 
Škoda, že se dánsky píše lilek aubergine a ne ubagine :D 
Ale je zlatá a směje se na mně a někdy mi jen tak přinese džus nebo smoothie nebo tak něco. 

Nejlepší je stejně Mike, který tam vždy ráno přijde navařit a večer uklidit, protože bydlí ve stejném baráku, jako je sendvič bar, a který umí pro jistotu jen persky. 
Vedli jsme spolu ten den jeden rozhovor, během něhož mi vysvětloval, jak mám v takovém speciálním vařiči na vajíčka uvařit vejce natvrdo téměř k dokonalosti. 
Pokusím se o doslovnou transkripci, nicméně ... 
Mike: "Hej, Aghata!"
Já: "Hm?"
Mike: "Ég... Hír. (ukazuje na vajíčka). Vržuuum vržuuum vržuuum vržuuum (máchá rukama).
Pak vztyčil ukazováček a na desku jakoby napsal číslovku dvacet a zeptal se: "Va?"
 
Já ..jsem trošku nepochopila, na co se mě ptá, takže... to celé zopakoval ještě jednou (včetně naléhavého vržummmm a opět zakončil otázkou: "Va?" ... 
Tak si tak řikám, tyvole, co mu mám na to říct, uvažovala jsem taky nad nějakými citoslovci, ale chtěla jsem vypadat inteligentně, tak jsem vyhrkla: "Tyve." To je dánsky dvacet. 
A tak byl spokojený a já jsem za dvacet minut přišla vypnout vajca. 

A žili jsme šťastně až do smrti!

Cca ve 2 hodiny volá Shaile Sasan. Najednou na mně Shaila, že mě chce Sasan k telefonu. Z telefonu se na mně po chvíli ozve:
"Hi Agata, can you stay couple of hours longer?" Tj. mohla bys dnes zůstat o několik hodin více?
A tak jsem šla ten den z práce místo ve 3 v 7. A tak jsem měla ten den krásných 7,5 hodin, za což jsem ráda - hned první den měsíce zarobene! 
Ani delší pracovní doba a trochu unavené nožičky a zádíčka mě neodradily od alespoň krátké návštěvy fitečka.

A dobře jsem udělala! Je to tam prostě B-O-Ž-Í. Má jenom 4 patra. Přízemí je posilovací část + nějaké sály na kolektívní cvičení, první patro jsou šatny, druhé patro jsou běžecké pásy a steppery a ellipticaly a podobně, 3. patro obsahuje zas a znova posilovací stroje a činky a 4. patro je plné bicyklů na hodiny spinningu. Po celém fitku jsou rozmístěny automaty s proteinovýma tyčinkama a iontovýma nápojema... 
V šatnách je potom i sauna, ale to jsem ještě nepřišla na to, jak se to zapne. A jestli to vůbec můžu zapnout, no. No každopádně jsem nad-še-ná!
Mocinky moc.





Žádné komentáře:

Okomentovat