středa 4. června 2014

04. 06. 2014, Všudypřítomný dánský mámvpičismus

Dáni jsou prostě...
Jo, to bude to slovo.
Sedí na schodech a jedí.
Nebo si vytáhnou stůl před vlastní barák, lidi kolem nich chodí, a oni jedí.
Anebo si taky oblečou celkem fajn elegantnější letní šaty / oblek a k tomu nike běžecké tenisky. A vadí jim to? Vůbec.
Je to totiž normální.


Viděla jsem dnes na ulici chlápka, který v rukách nesl myslím tak 5 lahví s pivem. Jak si tak bezstarostně vykračoval, jedna láhev mu spadla a začala všude kolem sebe stříkat. Úplně vidím, co bych udělala já. Nadávky, nadávky, rozhlídla bych se, jestli to někdo viděl, nadávky, snažila bych se to zavřít a "brečela bych nad rozlitým pivem".
Jo, a ještě nadávky.

Chlápek se sehnul, opatrně vzal láhev, ze které pivo stříkalo na všechny strany a vyhodil ho celé do nejbližšího koše. Když mě míjel, měl pořád ten stejný bezstarostný úsměv, jako na začátku.

Nebo například způsob, jakým se tady lidi oblíkají. Někdy mi tak připadá, že to, co ráno uvidí první, na sebe oblečou no matter what. Kdybych u sebe bývala nosila foťák, mohla jsem něco vyfotit, ale ono ... to focení mě moc nebaví... Oblek a k tomu tenisky nike? Normálka. I v případě, že jde o ženu - kostýmek a k tomu žádné sandálky nebo tak. Prostě běžecké boty. Myslím, že s módou to je podobně jako u nás (a asi i ve zbytku světa). Někdo ji řeší a miluje, jiní ji mají tak akorát u análního otvoru.

Nezamykají si kola.
Domy jsou zamknuté, mi připadá, jen tak provizorně.
Nějaké holky nám vlezly na terasu a opalují se tam. Přes tu terasu by klidně mohly vlézt dovnitř a celé nám to tu vykrást.
Well, no one cares. Protože to se nestane. (Pravděpodobně)

A nakonec...
Vůbec jim nevadí, že nepřečtou půl slova, jako například banegården. Normální člověk by to přečetl asi jako bánegárdn. Možná by se zamyslel nad tím a s kroužkem. Ale ne.
Žádný bánegárdn.
Bénegón.
Haha.
Learning Danish is gonna be fucking tough, man.

Žádné komentáře:

Okomentovat