neděle 15. června 2014

15. 06.2014, S (vlastním) kolem kolem Aarhusu

Koupila jsem si kolo!

A odpadkový koš.
Foto nepřikládám, ale je taky super.



Můj první dám/nský superbajk. Místy trošku rezavý, sem tam hapruje přehazovačka, ale tohohle krasavce jsem prostě za 350 DKK nemohla nikomu jinému nechat.
Už včera jsem vyrazila do části města Riis Skov, kde je velký a krásný park s mnoha pěšinkama a tak. Dokonce tam bylo nějaké open air fitness, akorát tam bylo moc lidí, tak jsem se neodvážila přiblížit. Nakonec jsem zjistila, že to vlastně ani není tak daleko, jak jsem si myslela, tak jsem si tam večer šla ještě zaběhat.

Mós heskí.
Akorát zatím nemám fotky, ale určitě na to jednou s foťákem vlítnem.

Zato dnes jsem si foťák vzala a udělala si cca 35ti kilometrový výlet kolem dokola.
Moje první cesta vedla do části Viby J, kouknout se konečně na ten kampus (nebo jak to nazvat), kam přímo budu chodit já. Ve škole jako v hlavní budově už jsem byla, ale ta "moje" je od téhle hlavní budovy vzdálena ještě dobrých patnáct minut poctivého šlapání. Ale pak to přišlo a já jsem konečně byla na místě!







 Ještě, že je dnes neděle a nikdo tam nebyl, jinak by se mi asi velmi smáli, že si fotím ... školu.
Stejně nejlepší byla ségra, která mi to zkritizovala slovy, že to "vypadá jako Kanada". (Kanada je část Třince, kde se nachází střední odborná škola Třineckých železáren; pozn.autora :D )

Zpátky jsem to vzala zase jinudy, protože jsem slíbila kamarádům, že se jim podívám do Brabrandu na jejich potencionální byt. Jestli to není podfuk a tak.
A i přesto, že jsem si v infocentru vzala mapku Aarhusu ... tak jsem se ztratila.
Několikrát.
Nevadí.
A taky jsem si povídala na cestě sama se sebou. A taky jsem si všimla, že jsou po městě zase miliony vlajek!



Takhle se to podél cesty táhlo několik kilometrů.
Wow.
Patrioti.

2 komentáře:

  1. je kôš na bajku dostatočne velký na tvoje tašky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Myslím, že moje nejnovější minikabelečka tam asi bude mít problém :(

      Vymazat