sobota 21. června 2014

20. 06. 2014, Lekce ze sendvičbaru

Už jsem si tak nějak zvvykla na to, že moje dny se pomalu ale jistě stávají stereotypní. Tři dny do práce a pak den volna. Teda okej, je to tak akorát poslední týden, ale člověk cítí, že je potřeba každý den naplánovat trochu rozdílně, jinak se zcvokne.

Včera byl v práci první den, kdy jsem s šéfem byla sama. A když jsem to zjistila, tak jsem si říkala: "Proboha, to bude šichta." ...Už i Noemi i ostatní mě upozorňovali, že je prostě strašný "streser" a puntičkář a nemám si ho brát k srdci. Až tak moc. Ale dá se to, když ti řekne "namaž ten chleba celý, až úplně do krajů", ale já mám tu majonézu úplně všude, i v krajích, i ve vlasech, tak mu říkám "ale jo, mám ji tam, úplně všude!". No jaká odpověď se mi asi dostane? "Ne, nemáš ji všude, podívej." A veme ten patlák a ještě jednou vrstvou majoly ten chleba přejede po stených místech, kam jsem už jednu krásnou, hladkou, tenoučkou vrstvičku majonézy ladně aplikovala.

Lekce č. 1: Na každou kritiku říct: "Ahaaaaa, oukeeeej, tak jooooo, super, fájn". A za tím si třeba tajně česky zanadávat.

Nicméně, včera to jinak bylo překvapivě fajn. Možná že i proto, že nebylo tolik lidí - bylo odpoledne, pršelo a tak Dáni raději seděli doma. Nebo sledovali fotbal někde v baru s televizí. A tak jsem udělala asi rekordní minimum sendvičů, ale zato jsem vyleštila rekordní maximum sklenic, talířů a poliček. Pohodová směna, ale zase se celkem táhla - ono když není co dělat a vy už počtvrté přetíráte stůl, kde už hodinu nikdo neseděl, tak je jedna minuta dlouhá jako půl dne. Navíc k tomu ten fotbal - šéf je milovník fotbalu a zároveň sázkař. Vsadil na Kostariku a ta mu vyhrávala, tak mi udělal kávu, ptal se, jak se mám, a chodil a smál se a pískal si.
Lekce č. 2: Když je fotbal, má šéf dobrou náladu.
S lekcí číslo dvě se hned pojí další lekce, a to...
Lekce č. 3: Když je fotbal, můžeš si nenápadně posvačit.
No, nevyužij situace, když váš šéf neustále odbíhá k počítači, kde kontroluje výsledky a já nevím co všechno. A tak jsem si včera pojedla z těch nerezových kastrůlků celkem luxusní svačinku. Troška mozzarely, k tomu nějaké kuřecí, pár kouseků zeleniny, vyzkoušela jsem konečně na lžičku tu jejich jahodovou majonézu...
Tak jsem si říkala, že jsem asi něco jako typická Češka, no.
Ještě, abych začala krást lžičky.
Nebo propisky.

Žádné komentáře:

Okomentovat