neděle 22. června 2014

21. 06. 2014, Íránec, Lidl a skorogaypárty

Tak, jak jsem si pochvalovala předešlý den v práci, tak byl ten sobotní oproti tomu doslova horor.
Sice byl nějaký fotbal, ale šéf teda rozhodně nebyl tak super, jako den předtím.
Navíc jsem pracovala dopoledne, takže bylo celkem busy, takže jsem včera udělala tak milion a půl sendvičů č. 3 a cca čtyři sendviče č. 5. A do toho Sasanova (šéfova) nervozita a debilní, zcela bezpředmětné připomínky - jednou ti řekne "dej na ten sendvič 3 kolečka choriza" a podruhé jsou 3 kolečka čoríza na tom samém typu sendviče málo. No a já se můžu zbláznit, že, protože nikdy není nic dobře. Ale co, zatím cajk.
A jako extra bonus k tomu jsem pracovala poprvé s 45 - 50ti letým Íráncem Rezou, který byl na pracovišti super, ale potom získal moje telefonní číslo, takže už mám několik zmeškaných hovorů a esemesku z otázkou, jestli mám ráda pizzu.
 

Když jsem už byla ve dvě po šichtě, která mi mimochodem velmi rychle uběhla (na jednu stranu byl ten příval sendvičechtivých Dánů super, čas valil jak urvaný), rozhodla jsem se, že se projedu do Lidlu. Už dlouho jsem o tom mystickém obchodě slyšela, a stejně dlouho jsem přemýšlela, že tam zajedu, až někdy budu mít čas. A včera byl prostě ten správný den! Měla jsem kolo, volno, kabelku i peníze, na internetu jsem našla, že v okolí jsou 4 (slovy: čtyři) lídly, tak jsem si říkala, že není možné, abych aspoň na jeden nenarazila.
No, očividně je u mně možné vše, takže jsem Lidl, který byl ode mně původně vzdálen 3.1 km, hledala hodinu (a to absolutně nepřeháním). ALE, koupila jsem si mimo jiné cottage cheese, který v jiných obchodech neznají, takže to bylo plus.
Už jsem si myslela, že zbytek dne strávím tak poklidně, u knížky nebo seriálu nebo nevím co, když tu na mně Anka vyhrkla, ať jdu večer s nima (tj. se spolubydlícíma + jejich známýma) "na piwo". Tak teda jo, řikám, konečně poznám ty lidi, o kterých celkem často mluví.
Moje první dánská párty tedy začala v bytě s tímto osazenstvem: spolubydlící Slovenka Lenka, spolubydlící Polka Anka, jejich společná polská kamarádka Maja, jejich legendární homosexuální polský kamarád Daniel a jeho homosexuální dánský kamarád Morten (čti: móchrtn).
Začalo to celkem pochmurně; Dán moc nemluvil, Lenka byla v pokoji s Majou a malovaly se, a Daniel se bavil s Ankou... a pak už i se mnou. Pilo se pivo a tak, tak se potom i Dán rozmluvil a začalo to být celkem fajn, potom se přešlo na "polskou tequillu" - tj. polská żołądkowa wódka zajezená pomerančem namočeným v cukru. Voda oukej, pomeranč humus.

No a pak byli všichni v náladě, takže se mohlo jít na párty. A už i Dán byl přátelský a tak, a ... bylo to celé prostě fajn. Šlo se do klubu, kde bylo "levné pivo", funky hudba, teplo a smradlaví lidi s divným stylem oblíkaní i tančení. Ale i tak byla sranda a jsem ráda, že jsem se nechala vytáhnout.
Moje první undergroundová párty.
A příští týden bude další - Anka slaví u nás doma nározky, tak jsem zvědavá, jak to tu bude vypadat.
Juch.





Žádné komentáře:

Okomentovat