pondělí 9. června 2014

09. 06. 2014, Co stálo za povšimnutí či udivené pozdvižení obočí #3

Už tu dlouho nebylo něco z edice...

Ze začátku na mně padalo všechno to nové, a já jsem nestačila říkal "whaaaaaaat" a vkládat to do článků.
Teď už je frekvence takových překvapivých událostí, faktů apod. menší, nicméně to neznamená, že to tu není emejzing, a že mě tu denně něco nepřekvapuje.
Upozornění předem: Tenhle článek nebude žádný boom.
:(

První, co mi teď přišlo na mysl, je spíše k pobavení.
Dánové jsou známí svou láskou ke kávě, takže kavárničky jsou tu na každém kroku. V Dánsku existuje jedna síť těchto kaváren - Joe & the Juice.
Viděla jsem jich tady už několik, ale ještě nikdy nebyla vevnitř, jestli je jejich káva aspoň tak fancy, jako jejich logo. Lenka mi však řekla pikošku, ze které se směju ještě teď. Tahle síť má totižto velmi zajímavý marketing. Za barajímá pouze pohledné muže. Prostě za barem nenajdete holku. Nebo škaredého chlapa.
Tak by mě zajímalo, kdo to vybírá? Kolikačlenná porota...? :D

Při svém brouzdání internetem za účelem sehnání práce mě samozřejmě neminuly pozice prodavačky. Většinou si stránky rovnou přeložím Google translatorem, ale známe to všichni - někdy z těch vět vznikne taková nesrozumitelná zkomolenina, že až oči přecházejí. No, ale zpět k prodavačkám - píšou tam, že hledají prodavačku, ale musí být mladší než patnáct let. Říkám si - mladší?


Vždyť u nás je to vždycky tak, že musíš mít minimálně 18, aby mohl převzít zodpovědnost za peníze a tak... Nevím, proč tomu tak je, ale podle mě to bude něco ohledně peněz. Že je budou platit méně nebo tak.

Nevím přesně, k čemu je tahle věc dobrá, ale vypadá to jako hi-tech věcička. Pochopila jsem, že to počítá, kolik cyklistů zde za rok projede, ale nějaký význam, účel, poslání...?

Asi ví, proč to dělají. Určitě jo. Anebo jen mrhají penězi? Třeba jak ty semafory pro cyklisty. Zkrátka v centru a na rušnějších ulicích lze vždy najít jeden velký semafor pro auta a jeden menší pro cyklisty. A fungují zároveň. Celkem zbytečnost, ale i tak je to roztomilé, jak tady na ty cyklisty myslí.

No a poslední věcí je již zveřejněná fotka ohledně pozdního letního stmívání. Fakt super cool! Vždycky se divím, když mi někdo napíše "už jdu spát" a mě za okny ještě 'otravuje' doslova denní světlo. Prostě mi to nepřijde.
I když se tak trochu bojím zimy. To se bude stmívat tak ve čtyři :(
(foceno z naší terasy ve 22:31)

Žádné komentáře:

Okomentovat